Benefietavond Ruïnekerk Bergen

Benefietavond 2023 Hartelijk dank voor uw donatie!

RTV80 heeft de avond vastgelegd zie hieronder

BENEFIETAVOND VAN EN VOOR STICHTING MILLE STELLE 22 DECEMBER A.S. IN DE BERGENSE RUINEKERK

Onbeperkt genieten van een dag zonder zorgen. Dat is voor zieke kinderen een grote wens. De Stichting MILLE STELLE (1000 sterren) vervult die wens en laat kinderen met een beperking stralen op het podium als heuse sterren. Om het werk van STICHTING MILLE STELLE (ANBI-status) te steunen, maar ook om hun sterren te laten schitteren, is er een magistrale BENEFIETAVOND op vrijdag 22 december a.s. in de Bergense Ruïnekerk (aanvang 19.30 uur).

🌟 www.stichtingmillestelle.nl

KerstPubQuiz en veiling:

het publiek wordt getrakteerd op zang en dans van de Musicalschool Mille Stelle sterren, maar kan ook deelnemen aan de leukste KerstPubQuiz van Nederland, gepresenteerd door de allerleukste pubquizmasters van ons land. Er worden die avond ook diverse kavels geveild, om zo een mooi bedrag te verzamelen voor de Stichting. Hapjes worden verzorgd, drankjes kunt u kopen in de kerk.

Ster Lucas:

Eén van de sterren is Lucas. Hij vertelt waarom het werk van MILLE STELLE zo waardevol is en hoeveel plezier hij eraan beleeft. (zie filmpje hieronder van Lucas).

Aanmelden:

U kunt zich nu al aanmelden (ook als team voor de pubquiz). Wees er snel bij, want de kerk stelt een maximum aan het aantal bezoekers. Aanmelden kan via WhatsApp of SMS, naar Caroline (06-18119111) ✨ De kosten voor deze onvergetelijke avond zijn € 40,- per persoon. Laten we er met z’n allen een onbeperkt mooie avond van maken! Kunt u niet aanwezig zijn op deze avond, maar wilt U wel een bedrag doneren? Klik dan op deze link: